Vračila in reklamacije

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

  • Ko vračate artikle prodajalcu (spletna trgovina Šivana .), morate priložiti pojasnilo zakaj zavračanje . Priložite tudi kopijo računa.
  • Artikle lahko vrnete osebno na prevzem mestu ali jih pošljete na naslov prodajalca Šivana Ivan Škoflek s.p..Gornji dolič 35 2382 Mislinja.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku. Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva.

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 041-990-005  ali nam pišete na info@sivanatrgovina.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.